Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
09-09-2010, 20:26:43
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Geachte forum leden, kijk even naar u e-mail adres. Ziggo geeft vanaf 1 augustus geen wanadoo mails meer door.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 18 19 20 21 [22] 23 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 5252 keer)
PK
Volmatroos

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #315 Gepost op: 22-07-2010, 16:51:36 »

Zo het warme weer is verdreven uit Leidschendam.
Bij Nel in Franeker zal de temperatuur nog wel hoog zijn.
En Nel als je toevallig daar een Pelikaan ziet zitten bel dan even naar de Beekse bergen want hij is ontsnapt en ze zoeken hem.
Voor de rest niets nieuws te vertellen.
Groeten aan alle Pleiners.

PK
jenny
Scheepsjongen
**

Bekijk profiel
« Antwoord #316 Gepost op: 22-07-2010, 17:50:05 »

Hoi PK,

Wij hebben afgelopen maandagmiddag hier in het duin 1 van de 2 Pelikanen gezien.
Deze pelikaan die BlauweRick schijnt te heten, had volgens onze buren eerst ruzie met de zeemeeuwen op het Boetserveld.
Piet en ik zagen hem verder in het duin toen wij van het strand afkwamen.
Was duidelijk tam, want hij vond alle aandacht heel normaal, en bleef gewoon zitten als je dichterbij kwam.

Hopen dat het weer morgen beter wordt, maar zo errug warm hoeft van mij ook niet meer!

Fijne avond allemaal,

groetjes,

Jenny
PK
Volmatroos

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #317 Gepost op: 22-07-2010, 22:20:37 »

Hallo Nel

De Pelikaan is gevangen in Den Oever.
Voor een Pelikaan is dat een half uurtje vliegen van Franeker dus hij was dichtbij jour tuintje!!
Je kunt vannacht dus rustig slapen.

PK gaat nu ook naar bed!

Groeten
PK
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #318 Gepost op: 24-07-2010, 00:25:39 »

hallo pleiners
 het wordt dus geen pelikanensoep die ziijn weer gevangen denk niet dat die beesten het hier overleeft haden
heb je die peenbuikers uit monster al weer terug gestuurt nel en ze een vers visje mee gegeven kenne ze het eten met peen
het is de komende dagen wat koeler gelukkig slaap ik wat beter jullie ook denk ik en je kan gewoon dingen doen zonder te zweten beter toch
gr jochem
witkwast
Schipper

Mun put is in de pet u valle !

Bekijk profiel
« Antwoord #319 Gepost op: 24-07-2010, 23:09:29 »

Witkwast,

Sorry voor het late antwoord, ben effe een weekend weggeweest, maar mijn zus Carla woont al
meer dan 40 jaar in Capelle a/d Ijssel.
Alleen mijn moeder en Bert wonen nog in Schevening, en nicht Sjaan ook nog, die woont in Duindorp
in de Pluvierstraat.

Leen

Oké Leen doe je zus maar de groeten van die knappe gozer uit Duindorp en je nicht Sjaan zie ik af en toe eens terloops. Zal het het leuk vinden ook jou eens te ontmoeten.

Aad
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #320 Gepost op: 26-07-2010, 11:13:45 »

hallo pleiners
allemaal het weekend weer goed doorgekomen en een hele frisse week doe rustig aan het is blauwe maandag en dan dolle dinsdag aswoensdag witte donderdag ewn goeievrijdag en dan is her weer weekend dus je hoeft eigenlijk geen dag te werken.
gr jochem
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #321 Gepost op: 28-07-2010, 20:57:02 »

zo pleiners het is weer stil hier allemaal druk net als nel met verhuizingenc en de computer uitgezet zo weer weekend en tijd voor een baco of een ander alcohlische versnaperering of niet soms pk
was vanmiddag nog een stukkie dak aan het dichtbranden ging maar net goed had die boom er naast stond ook bijna gebrandt had gelukkig al een emmer water neergezet anders had het wel in de krant gestaan met een grote foto erbij verder niks bijzonders te melden dus de groetjes.
jochem
PK
Volmatroos

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #322 Gepost op: 29-07-2010, 09:00:44 »

zo pleiners het is weer stil hier allemaal druk net als nel met verhuizingenc en de computer uitgezet zo weer weekend en tijd voor een baco of een ander alcohlische versnaperering of niet soms pk
was vanmiddag nog een stukkie dak aan het dichtbranden ging maar net goed had die boom er naast stond ook bijna gebrandt had gelukkig al een emmer water neergezet anders had het wel in de krant gestaan met een grote foto erbij verder niks bijzonders te melden dus de groetjes.
jochem

Kom van dat dak af, ik waarschuw je niet meer  Grijns Grijns Grijns
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #323 Gepost op: 30-07-2010, 11:14:12 »

het was de laatste keer zeker  ik ben er ook gauw va af gegaan peet voor dat er echt brand kwam hoef verlopig het dak niet meer op blijf op de grond
het is hier zonnig wqeer op het ogenblik het valt hier mee er is niet zoveel regen gevallen als hij voorspeld had misschien in friesland bij nel of  in L.dam  maar hier valt het mee of we krijgen het nog verder niks te melden dus allemaal de groetjes.
jochem
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #324 Gepost op: 31-07-2010, 18:31:20 »

hoi allemaal
hoe is het ermee hier in scheveningen is het bewolkt maar droog afen toe een paar druppies dus geen klagen
nel kijk uit dat je geen rembrandt per ongeluk weg gooit of ander duur antiek want dan zie je misschien de buurman op tv met kunst en kits dan kan je je eigen ook wel voor je kop slaan
moet eigenlijk ook gaan ruimen of een kamer erbij bouwen toch maar het eerste denk ik .
gr jochem
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #325 Gepost op: 02-08-2010, 00:48:29 »

hallo bende van ellende
het is hier een droge zondag geweest en bij jouw nel heb je nog een bbq gehad 
gelukkig dat je geen dure rembrandt heb kan je hem niet weggooien ook
het is weer aardig stil waar is de rest eigenlijk laat is wat horen jongens en meisjes.
gr jochem
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #326 Gepost op: 03-08-2010, 12:39:29 »

hoi nel en andere
het weer ziet er vandaag niet zo somber uitde temperatuur is goed en het zonnetje schijnt hier jij heb verre buren  of is het net als scheveningen en den haag
heb ook vandaag niet veel te doen dus maar even aande hven en boulevaar kijkken misscien tot vanavond
gr jochem
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #327 Gepost op: 03-08-2010, 22:23:41 »

hoi nel je heb gelijk zullen we maar is gaan wachten tot iemand anders zich is meldt anders kunnen we mekaar ook gewoon gaan mailen hoeft het niet meer op de site
ik wis niet dat friesland ook nog tweetalig was het mot niet geker wordenkrijg je daar ook belgische taferelen
gr jochem
witkwast
Schipper

Mun put is in de pet u valle !

Bekijk profiel
« Antwoord #328 Gepost op: 21-08-2010, 21:37:46 »

Beste pleiners !

Het is helaas alweer verleden tijd maar Appie Roos uit de v. Egmondstraat heeft ook na een zwaar gestreden strijd het niet overwonnen. Vorige week maandag is hij overleden op 59 jarige leeftijd en is afgelopen vrijdag ter aarde besteld. Ook weer een van de onzen die op niet oude leeftijd de strijd heeft verloren.  De fam. Roos woondde al een tijdje niet meer in de v. Egmondstraat maar had een zeer bekende naam Opa Roos had een zeer bloeiende bloemenzaak i/d v. Egmondstraat.
jochem
Volmatroos

Bekijk profiel
« Antwoord #329 Gepost op: 22-08-2010, 01:08:04 »

we zulle ap helaas niet meer zien met zijn fototoestel langs de haven om foto's van de schepen te maken daar had die plezier in als je een foto moest hebben was de kans groot dat  ap hem had
Pagina's: 1 ... 18 19 20 21 [22] 23 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte